Teksto dydis:
2018-02-13 22:24
94.219.101.187 DEU

39 As

Gyvunas pats apsigint negali, butina geri istatymai kurie baudzia uz ziauru elgesi. Tue kurie kankina gyvuna yra sadistai kurie bet kuriuo momentu nukankintu zmogu, vaika tik bijo kalejimo, o gyvunas gi daiktas. O zmonem kurie cia koliojasi, dejuoja ir nesupranta pasakysiu : kokia tauta taip ir gyvenat !

1
2018-02-13 20:22
78.60.242.190 LTU

38 eglute

Žinoma, būtina kuo griežčiau bausti gyvūnų kankintojus. Nejaugi seimas tikrai priims normalius įstatymus šiuo klausimu?

0
2018-02-13 19:48
195.181.140.249 DNK

37 To 36 tai dabar

Uz kastracija gyvunam kalejimas...nes mano suniuj tai svarbiau net uz kojos turejima...issilaizo visas traumas, visus luzius, bet jeigu ji kastruotu ttai jis netektu gyvenimo prasmes...bet jum tik svarbiau jusu vizija..

0
2018-02-13 11:34
62.80.225.161 LTU

36 Kaip užknisa tas amžinas choras

"pirma žmogumi pasirūpinkit". Ir bet kokia tema parašius - ta pati giesmelė. Yra žmonių, kurie rūpinasi apleistais ir kenčiančiais gyvūnais. Tai gerai, tegu padeda jiems valdžia savo sprendimais. O tie, kurie taip susirūpinę dėl pagalbios žmonėms, tuo metu darykite gerus darbus - padėkite žmonėms. Kažkaip niekada negirdėjau, kad gyvūnus gelbstintys priekaištautų, kodėl priiminėjami įstatymai, padedantys žmonėms, kai dar ne visais gyvūnais pasirūpinta.

2
2018-02-13 09:06
77.173.99.116 NLD

35 X

O kada bus istatymas ginantis zmones? Nes tauta emigruot baigia del ziauraus elgesio o seimo kankintojai toliau nebaudziami tai daro

14
2018-02-13 08:17
86.38.251.49 LTU

34 senolis Augustinas

tai, kaip suprantu, žmonėmis jau pakankamai pasirūpinta?

16
2018-02-13 07:58
79.132.164.214 LTU

33 vaikų nesugeba, tai šunis veisia

o kada imsis bausmių prieš "šunų mylėtojus", kurių augintiniai jau apš"iko visas vejas, vaikų žaidimo aikšteles, šaligatvius, gėlynus

24
2018-02-13 07:56
78.56.243.201 LTU

32 Jooo

Drausti bausti!

1
2018-02-13 07:36
86.38.24.215 LTU

31 jooooo

aisku,seimas,tiesiog nebeturi kas veikti......

19
2018-02-13 07:35
195.181.140.249 DNK

30 o 18 asilui..

tai jeigu kaime nebutu shunu (kaip signalizacija) tai nukentetu kiti gyvuneliai avytes ,zasytes, vistytes ir t.t... a jei nebutu pririsami, tai po keliu metu tabunai begiotu, nes per morciu tiek privistu, kad vietoj vilku paliktu... o mieste tai yra tyciojimasi is gyvuneliu, nes i juos ziuri ,kaip i issigimusius zmones (taip su jais elgiamasi) o ne i gyvunus..

3
2018-02-13 07:21
195.181.140.249 DNK

29 sutinku su kazkokiu komentatori...

kaip tik kalba pakrypsta apie gyvunus... iskart islenda vieni zoofilai:)... tai gal bauskim, kad antsnuki dedam vargsui suniukui.. ar iskarpom suniukam ir kaciukam sukusenas... tyciojames is ju su paltukais , batukais ,ir visokiais hujukais.. nagucius karpom, kaip sadistukai, dirzelius nuo blusu, shampunas gal alergishkas va sitam gyvuneliui ir t.t.... nusipezat is neturejimo ,ka veikti... uz zmogaus nuzudyma, po keliu metu iseina i laisve ir jum pohui, nes jusu bl mastymas tik ,kaip zoofilo... o cia ,kaip gi dar prie ko prisipisti , tik bausti...babkes akyse blizga...gyvulys jis ir arikoj gyvulys, ir nezine kas pas ji subinej ta diena...jei begs koks suniukas su savo graziais dantukais vaikui ikast nores o tevelis ispirs , arba su lazda trenks, tai siulyciau abu ir teveli , ir vaikeli iki gyvos galvos su turto konfiskavimu..

20
2018-02-13 06:09
78.61.150.254 LTU

28 laina

atrodo 85,0 proc. rasytoju zoofilu krypties. niekas nesiulo kankinti ir tyciotis is gyvunu. zmogus yra zmogus. jeigu yra isaukstinamas skuduras ,gyvunas, zole, tai tokiam aukstintojui kazkas negerai. nukrypimu dazniausiai buna iki 20 proc. taigi, tiem 20 proc, reiktu atidziau vertinti zmoniu poziuri nors jie ir tolerantiski.

19
2018-02-13 02:05
31.205.215.184 GBR

27 Nu nachui

Mentaliteta reikia zmoniu keisti, paziurekit kas tame lietuvos siukslyne darosi... kaime sunys priristi ziema prie budos sala, neturi ko esti gerti, o seimininkai samagona maukia-kas ten kam rupi? Kvailas zmoniu supratimas apie gyvenima...Nesebai ziurejau apie emigrantu lietuviu FB transliacijas, funblet pasislykstejau, is kur tokiu urodu yra?

4
2018-02-12 23:10
62.82.119.23 ESP

26 To 23 Vilma

Palapine miske ir ramybe,o ir oras sviezias 😎

0
2018-02-12 22:46
90.43.41.201 FRA

25 Na

Labai sveikintinas zingsnis seime saunuoliai, visose aukstai issivysciusiose salyse yra tikrai daug grieztesnes bausmes uz gyvunu kankinima ir ziauru elgesi su jais, ten ne vieno benamio gatvej ar pievoj nepamatysi viskas sutvarkyta gyvuneliai turi seimininkus zvilganciais kailiukais sveiki vaiksto ir matosi yra mylimi ir priziureti. Kad taip i konteineri ziema narvelyje uzdaryta suniuka ismesti tokiu antzmogiu ten net nera jeigu ir butu gautu tikrai zymiai grieztesne bausme kad ateityje nesinoretu to daryti... Dabar zino kad Lietuvoj nieko nebus tai ko ir neismesti mat namie siusojo!

3
2018-02-12 22:41
78.56.142.240 LTU

24 22-am ir 23-am

Jūs nenorėkit, kad dėmesys vargstantiems žmonėms, vaikučiams ir kaimyniniai santykiai būtų aiškinami ir apibrėžiami elgesio su gyvūnais įstatymuose. Jūs kažką čia labai rimtai supainiojote, ar ne?

1
2018-02-12 22:03
90.137.75.67 NLD

23 vilma

o kaip dėl žiauraus elgesio su kaimynais ? gyvenu nuosavam name, vasarą kaimynas pradeda pjauti žolę, mano šuo kaip pasiutęs pradeda loti, nuvedu namo dėl kaimynų ramybės, kaimynų šuo loja ant visų neužsičiaupdamas, jį 5-6 ryte išleidžia į kiemą, prašo žmonės taip anksti neišleist, miego nori, už poros valandų į darbą, jiems dzin, kiti turi mažą šuniuką, laiko lauke, kai jie namie jis neužsičiaupia, kiauksi visą dieną, smegenis gręžia, kitų loja per naktį, ką daryt ?

16
2018-02-12 21:52
78.62.166.226 LTU

22 stirnaitė

O kaip dėl žiauraus elgesio su bejėgiais žmonėmis : mažais vaikais, seneliais?

27
2018-02-12 21:46
90.131.44.40 LTU

21 Viltis

Turiu viltį kad šis seimas vis dėlto kažką gero padarys. Bet svarbiausia kad policija būtų įpareigota realiai vykdyti tyrimus

5
2018-02-12 21:39
78.56.142.240 LTU

20 Nora

Bausmes būtina griežtinti, nes daugybė gyvūnų Lietuvoje kenčia nuo šeimininkų neprognozuojamo elgesio, laikomi -žiauromis sąlygomis, žudomi norint įrodyti savo jėgą ir viršenybę. Labai norėtųsi, kad tai būtų apibrėžta ne tik įstatymuose, bet ir būtų vykdoma realybėje.

4
2018-02-12 21:15
78.56.44.251 LTU

19 Tam 5

Šunys nekalti, kad tuštinasi ir šlapinasi, tai šeimininkai kalti, kad augintinių išmatų nesurenka, aš turiu šunį ir išmatas visada surenku, bet yra tokių, kurie net nesivargina to daryti, labai jau neatsakingi. Taip kad peikite ne šunis, o neatsakingus šeimininkus, nes šunys čia nekalti.

1
2018-02-12 21:12
78.56.44.251 LTU

18 Tiem, kurie nepritaria

Žmonės tai pasiskųsti gali, pranešti policijai, prašyti pagalbos. O gyvūnėlis tik tupi susirietęs iš baimės, kai jį kas nors muša, o jeigu išsigandęs įkanda, tai išvis visi peikia. Gerai, kad nori sugriežtinti bausmes už gyvūnų skriaudimą, gi atvejų, kai nukenčia ar žūva dėl blogų žmonių gyvūnas Lietuvoje beveik kasdien pasitaiko. Tai kas nors kaime laiko šunelį kaip "signalizaciją" neatsižvelgdamas į tai, kad tai GYVAS padaras, tai kas nors išmeta kačiuką pro langą, arba sumuša gyvūnėlį taip, kad niekas nebegali padėti. Jau nekalbu apie konteineriuose paliktus augintinius.

3
2018-02-12 19:46
87.247.96.89 LTU

17 hhhhhrrr

pritariu 16 -tam - jei žmogus nekenčia gyvūnų, tai apie jį pasako viską...Tik žmogus gali būti toks žiaurus ir nerealus parazitas

4
2018-02-12 19:10
62.82.119.23 ESP

16 As

Tiems kurie nekencia gyvunu- dveskit apsisike patvoriuose!!!! MES LAIMESIM!!!!!! GYVUNAI neturi tokios neapykantos kaip jus padugnes. Gero vakaro isgamos 😂😂😂😂😂

11
2018-02-12 18:53
90.131.41.128 LTU

15 X

Kurie milijonus vagia tie kuria kainas uzkele iki tokio lygio bauskit

1
2018-02-12 18:34
86.100.79.99 LTU

14 10 na jaigu tu ponuli toks jau protingas ,

bet nesupranti ,kad apmokestinti augintiniai ,isleidus men maitinimui 50 euru suniui ,11 euru atitenka valstybei ,per kitus prekybinius mokescius antra tiek ir dalele augintojams produktu ,,taip pat pvm uz vandens sunaudojima ,uz atlieku isvezima ,taip pat nuo kvadraturos sumoketas mokestis ,taip pat vetinarijos klinikos iskaikymas kur velgi atitenka dalis valstybei ,taip pat ivarius renginiu mokesciai ,registracijos mokestis ,ko tamsta dar nesupranti .

1
2018-02-12 18:26
50.232.192.114 USA

13 6-am

As labai atsiprasau jeigu izeidziu jusu jausmus, bet sunys ir bet kurie gyvunai yra zymiai auksciau uz kai kuriuos zmones.

7
2018-02-12 17:56
89.190.117.250 LTU

12 Aš - 2-am,5-am,6-am

Nekiškit čia žmonių,juk žmogus visada turi daugiau galimybių apsiginti,jis gali skųstis,prašyti pagalbos,kreiptis į TV,burnoti ,ką beje ir jūs darote,o kokią galimybę turi tie skriaudžiami vargšiukai? Tad nereikia tuojau spekuliuoti vaikais,seneliais,sergančiais,daugiavaikiais,etc. Žmonės visada gali savimi pasirūpinti,o gyvūnai tokios galimybės neturi.

1
2018-02-12 17:48
89.190.117.250 LTU

11

Bausti kuo griežčiau ir kuo greičiau.

6
2018-02-12 17:25
78.63.131.1 LTU

10 laisvas

Aš šuns ir nekaltinu, kvaiša tu nelaimingas. Šunų laikytojus daugiabučiuose reikia apmokestinti.

34